Välimeren ruokavalio vastaan sydäninfarkti
Tutkijat Intiassa ovat osoittaneet, että Välimeren ruokavalio voi voittaa jopa geneettinen alttius sydänsairauksiin.
Tutkijat Intiassa ovat osoittaneet, että Välimeren ruokavalio voi voittaa jopa geneettinen alttius sydänsairauksiin.
Totesi, että suklaa, tee, ja erityisesti viini "osallistuu puhdistaa aivot merkittävästi parantaa muistia. Flavonoidit sisältyvät ne vähentää riskiä sairastua dementiaan.
Yksi helpoimmista ruokavalio alentaa kolesterolia - että säännöllinen kulutus pähkinöitä.
Usein ulkonaisesti seurallinen henkilö itseesi kokee henkilökohtaisen yksinäisyys. Chicagon yliopiston tutkijat huomasivat, että
Viime aikoina lehdistössä useammin on valitus suuresti rajoittaa aika auringossa estää kielteiset seuraukset.
Ekstrat: